O nas

Firma Exito Group powstała w 2005 roku, dziś to czołowy dostawca gadżetów reklamowych i usług promocyjnych dla firm. Od początku naszej działalności zaufało nam ponad 8000 firm z całego świata. Obecnie około 75% naszej produkcji trafia na eksport. Oprócz Polski naszymi czołowymi odbiorcami są Szwecja, Francja, Wielka Brytania, Niemcy, Austria oraz Włochy. Łącznie na stałe obsługujemy 42 kraje. Taki wyniki zobowiązuje, dlatego wciąż pracujemy nad udoskonalaniem jakości naszych produktów oraz usług.

 

W 2017 roku siedziba firmy przeniosła się do nowoczesnego budynku przy ulicy Baletowej w Warszawie. To w tym miejscu mieści się nasze centrum dowodzenia, wygodny biurowiec, obszerna cześć magazynowa, gdzie składowane są miliony akcesoriów reklamowych, a także dział produkcji, gdzie wytwarzamy nasze wyroby, a także gdzie wykonujemy znakowanie na nowoczesnym maszynach drukujących czy precyzyjnych laserach.

 

Exito Group to nie tylko dystrybutor gadżetów. W 2015 roku wypuściliśmy na rynek nasze pierwsze „dziecko” autorski model długopisu El Primero. Ponadto nasz nowoczesny park maszynowy wyposażony jest w maszyny do znakowania wyrobów reklamowych, dlatego duża część naszej sprzedaży to właśnie usługi znakowania. Zdobimy akcesoria promocyjne takimi technikami jak sitodruk, tampodruk oraz laser. Personalizowane u nas gadżety trafiają do zadowolonych klientów na całym świecie.

 

Firma Exito Group posiada kilka marek, najbardziej znaną jest marka AdPen. W jej ofercie znajduje się ogromny wybór metalowych i plastikowych długopisów reklamowych, a także ołówki reklamowe. Nasza firma od wielu lat prowadzi dystrybucję odzieży, znanej i cenionej firmy Fruit of the Loom, produkującej odzież promocyjną.

 

Nasz zespół to ponad 40 młodych, energicznych rozwijających się osób, które każdego dnia dbają o perfekcyjną realizację zamówień naszych Klientów. Chcąc stale poszerzać naszą ofertę i dostarczać najnowocześniejszych rozwiązań, ciągle modernizujemy nasz park maszynowy, starając się, aby używane przez nas urządzenia były dopasowane do obecnych trendów i potrzeb rynku.