Długopisy reklamowe

Kalido Solid

CENA 0,77 zł/netto

El Primero Color

CENA 0,83 zł/netto

AP1001w

CENA 0,62 zł/netto

AP5000

CENA 0,64 zł/netto

AP9029

CENA 1,13 zł/netto


Fenomen długopisów

 

Przybory do pisania w różnej formie towarzyszyły ludziom od wieków. Zmieniała się technologia, trwałość i funkcjonalność tych przedmiotów, ale idea zawsze pozostawała ta sama. Miały one w wygodny i poręczny sposób pozwalać na przelewanie na papirus, papier czy drewno myśli i informacji, godnych zapamiętania i zachowania dla przyszłych pokoleń. W obecnych czasach mamy do dyspozycji wiele różnych przyborów piśmienniczych, od ołówków i cienkopisów po wieczne pióra lub, najbardziej popularne i najpowszechniej używane, długopisy. Właśnie popularność tych wynalezionych pod koniec XIX wieku przedmiotów sprawiła, że współczesne firmy chętnie wykorzystują wszelkie artykuły piśmiennicze z nadrukiem do reklamy i prezentacji oferty przedsiębiorstwa.

 

Wyjątkowa funkcjonalność

 

Prezentowane w naszym asortymencie akcesoria różnią się od innych środków i gadżetów promocyjnych swoją funkcjonalnością. Dostępne w wielu modelach, od prostych po eleganckie i nowoczesne oraz w szerokiej gamie kolorów, pozostaną z obdarowanymi nimi osobami na długo. Artykuły firmowe będą prezentować markę i przypominać piszącemu o jej istnieniu, na stałe zapadając klientowi w pamięć. Nie zostaną także szybko wyrzucone, jak inne mniej praktyczne gadżety, ponieważ ich nigdy za mało! Wygodnie jest mieć jeden w każdej torbie, aktówce, na biurku, w szufladzie, w samochodzie, przedpokoju i tysiącu innych miejsc, gdzie zdarza nam się chcieć coś napisać.

 

Znaczenie w marketingu

 

Właśnie ta użyteczność sprawia, że dane akcesoria są jedną z lepszych form reklamy i budowania wizerunku firmy. Można je rozdawać klientom podczas spotkań firmowych, pozostawiać wraz z materiałami drukowanymi po prezentacji oferty czy dołączać do kupowanego produktu. Postawione na biurku w recepcji, będą robić na przychodzących pozytywne wrażenie i reklamować firmę za każdym razem, gdy sięgnie po nie któryś z naszych potencjalnych klientów lub kontrahentów.

 

Różnorodność

 

Dodatkowym atutem, dzięki którym długopisy firmowe z nadrukiem są tak efektywnym medium reklamowym, jest ich różnorodność. Można na nich umieszczać nie tylko logo firmy, ale także hasła, czy adres strony internetowej lub numer telefonu. Dzięki szerokiej gamie dostępnych kolorów, każde przedsiębiorstwo z Warszawy (i nie tylko!) znajdzie rozwiązanie pasujące do jego wizerunku, na którym można przy niewielkich kosztach umieścić nazwę i logo firmy lub produktu.