KONTAKT +48 22 247 20 76
KONTAKT +48 22 247 20 76
Poradnik
Nie od dziś wiadomo, że wręczanie klientom drobnych upominków to skuteczna strategia marketingowa, która pozwala nieco ocieplić wizerunek firmy. Z roku na rok gadżety stają się coraz bardziej pomysłowe, wciąż jednak największym powodzeniem cieszą się klasyczne i sprawdzone rozwiązania. Oto nasze zestawienie pięciu najpopularniejszych.
Rozdawanie t-shirtów z firmowym logo to inwestycja nieco większego kalibru, nie bez powodu jednak znalazła się ona na ostatniej pozycji naszego rankingu. Głównie ze względu na ograniczoną skuteczność – tego typu koszulki nie są raczej zwyczajowym elementem codziennych stylizacji. Częściej kładziemy się w nich spać, niż wychodzimy na ulicę, dlatego nie do końca możemy mówić o poprawie widoczności marki.
Jeden maleńki kluczyk łatwo zgubić, cały pęk na rzucającej się w oczy taśmie już nieco trudniej. Dzięki smyczy można zawiesić go sobie na szyi i mieć zawsze przy sobie. Obawiamy się jednak, że tym najbardziej roztargnionym, którzy do gubienia swoich drobiazgów mają po prostu talent, nie pomoże nawet najbardziej wymyślny gadżet.
Niewiele jest chyba osób, które nie lubią słodyczy i nie dałyby się skusić na małe, smakowite przekupstwo. Jedne firmy stawiają na krówki, jeszcze inne na landrynki lub miętówki. Cel jest zawsze ten sam – powiązać wydzielający się pod wpływem glukozy zastrzyk szczęścia z daną marką.
Nieważne, czy na co dzień pijasz herbatę, kawę czy organiczny sok z brokułów i selera. Zgrabne naczynie z poręcznym uchem na pewno Ci się przyda. Kiedy się już do niego przyzwyczaisz , to picie z innego kubka nie będzie smakować już tak samo. Ogromny plus za dodatkowe zastosowanie: nawet kiedy się wyszczerbi lub straci ucho, wciąż można w nim trzymać na biurku ołówki.
„Nie potrzebuję długopisu” powiedział nikt nigdy. Ten gadżet to niekwestionowany zwycięzca w kategorii praktyczności, a biorąc pod uwagę jak często zdarza się nam je gubić lub pożyczać komuś na wieczne oddanie, nie ma chyba osoby, która z wdzięcznością nie przyjęłaby kolejnego.
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Dowiedz się więcej.