Poradnik

Długopisy reklamowe z logo firmy – co musisz wiedzieć?

Współczesny świat oraz gwałtowny rozwój technologii sprawił, że wiele działań reklamowych zaczęła być przenoszona do internetu. Działania marketingowe coraz częściej prowadzi się za pośrednictwem komunikacji elektronicznej, poprzez reklamy, maile z reklamami, konkursy, a także ankiety. Tradycyjny marketing przestał być atrakcyjny. Szacuje się jednak, że wiele odbiorców, spośród wszystkich tradycyjnych działań marketingowych ceni sobie stosowanie gadżetów reklamowych. To właśnie gadżety reklamowe, wśród których najpopularniejsze są długopisy z logo marki, wzbudzają zainteresowanie, a odbiorcy najczęściej z nich korzystają. Za wykorzystaniem długopisów z logo marki jako pewnego sposobu na marketing przemawia szereg korzyści.


Jakie korzyści płyną ze stosowania długopisów z logo?


Jakie korzyści płyną ze stosowania długopisów z logo? Jest ich wiele! Przede wszystkim długopisy z logo są subtelnym i nienachalnym marketingiem. Przekazy reklamowe często wywołują zdenerwowanie wśród odbiorców. Narzucające się reklamy powodują skutek odwrotny do zamierzonego. Długopis z logo w sposób subtelny pozwala zapoznać się z marką oraz podświadomie wpływa na odbiorcę,


Ta forma reklamy wpływa na rozpoznawalność marki – większość odbiorców korzysta z gadżetów, jakimi są długopisy z logo. Częste stosowanie danego przedmiotu przez dłuższy czas wzmacnia wizerunek firmy oraz pozwala sobie na częste przypominanie o niej odbiorcy. Odbiorca zaznajomiony z daną marką oraz jej logo, chętniej wybierze w przyszłości jej produkt niż inne oferowane przez nieznane mu firmy.


Długopis jest przydatnym gadżetem reklamowy. Klienci najbardziej cenią sobie te formy reklamy, które są praktyczne i które można później wykorzystać. Kreuje to dobre wrażenie o marce, która wykorzystując reklamę, tworzy coś praktycznego z czego, skorzysta każdy.


Dodatkowo długopisy z logo wzmacniają relacje z obecnymi już kontrahentami. Kontrahenci, którzy otrzymali w prezencie gadżety reklamowe nie tylko lepiej, rozpoznają markę i przywiązują się do niej, ale także dają im poczucie, że firmie na nich zależy.


Rodzaje długopisów reklamowych


Obecnie technologia pozwala na naniesienie dowolnego druku w wybranym kolorze na praktycznie każdy przyrząd piśmienniczy, dzięki czemu gadżety można dopasować do każdej kampanii marketingowej. Wybór długopisów z logo jest ogromny, a do najbardziej popularnych zaliczyć należy:


  • Plastikowe długopisy z logo. Sprawdzają się w masowej produkcji oraz wielkich kampaniach reklamowych. Ich podstawową zaletą jest trwałość oraz cena. Pozwalają na zorganizowanie trwałej i skutecznej kampanii marketingowej.

  • Metalowe długopisy z logo. Metalowe długopisy z grawerem są symbolem czegoś ekskluzywnego oraz gustownego. Idealnie sprawdzą się podczas spotkań biznesowych, a także jako upominki dla przyszłych lub obecnych kontrahentów. Dodatkowo zwiększają prestiż marki i wpływają na jej wiarygodność.

  • Ekologiczne długopisy z logo. Sprawdzą się idealnie dla firm, które chcą podkreślić swoje zaangażowanie w dbanie o środowisko naturalne.

  • Długopisy z logo z końcówką przeznaczoną do ekranów dotykowych. Szczególnie praktyczny gadżet, do zastosowania podczas korzystania z urządzeń takich jak tablet czy smartfon. Wzmacnia wizerunek firmy jako innowacyjnej, dążącej do nietypowych rozwiązań.